کد خبر: 295624
تاریخ انتشار: پنجشنبه 04 تير 1405 - 15:12
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ رَسُولِ اللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خِیَرَةَ اللَّهِ و َابْنَ خِیَرَتِهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ اَمیرِالْمُؤْمِنینَ و َابْنَ سَیِّدِ الْوَصِیّینَ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ فاطِمَةَ سَیِّدَةِ نِساَّءِ الْعالَمینَ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا ثارَ اللَّهِ وَ ابْنَ ثارِهِ وَ الْوِتْرَ الْمَوْتُورَ فرقی نمیکند در کجای قرن چندم ایستاده باشیم! مهم این است که همچنان تو اربابی «یا حسین» فرا رسیدن روز عاشورا و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به محضر شریف حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، و پیروان اهلبیت عصمت و طهارت علیهمالسلام تسلیت عرض می نماییم .

ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.